Divorcios, separaciones y parejas de hecho


Algunos clientes nos preguntan si se puede cambiar de una custodia exclusiva a una custodia compartida. La respuesta dependerá de cada caso...


Llegeix més...


Una de las preguntas más frecuentes que nos hacen los clientes es si la pensión de alimentos se extingue cuando los hijos llegan a la mayoría de edad (18 años).


Llegeix més...


Hasta la fecha era muy frecuente que en un procedimiento de separación o divorcio, el Juzgado otorgara el uso del domicilio familiar al cónyuge al que concedía la custodia exclusiva de los hijos y que, el referido cónyuge, terminase conviviendo con su nueva pareja en el que había sido el domicilio familiar.

Sin embargo, la nueva sentencia del TS 641/2018, de fecha 20/11/2018 considera que: "La introducción de una tercera persona ...


Llegeix més...


Muchas parejas no saben si aplicar el sistema de custodia compartida para atender a sus hijos, o bien la custodia exclusiva, pero... ¿Cuál es mejor?


Llegeix més...

google reviews stars 

Vols que et truquem?
Demana cita ara
1000 caràcters restants

FACILITAT DE PAGAMENT

La nostra professionalitat fa que adeqüem els nostres honoraris segons la particularitat de cada cas i situació, perquè cada supòsit és únic i singular.

Els nostres honoraris són raonables i assequibles.

A més poden fraccionar els imports sense cap interès i la primera visita és gratuïta.

Pensi-ho bé. Triar advocat és una decisió important. Esculli un advocat de la seva confiança ja que les qüestions que Vè. Li va a confiar solen ser molt importants, tant a nivell personal com a nivell patrimonial.

Trieu bé. Truqui'ns.

Aquest lloc web utilitza cookies, tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la seva navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús Veure la política de cookies